Renault Master T35 2.3 dCi 150PK L3H2 Post uitvoering Cruise control/achteruitrijcamera/navigatie

€ 12.950,- excl. BTW

Bouwjaar 14-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 124.799 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150PK L3H2 Post uitvoering Cruise control/achteruitrijcamera/navigatie


€ 12.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 124.799 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rick Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Docterskampstraat 1
Postcode 5222 AM
Plaats S Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15383910 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rickcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Deze Renault Master staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur zorgt voor een grote deuropening waardoor niet alleen in- en uitstappen gemakkelijker wordt, maar ook bijvoorbeeld het plaatsen van bagage of een kinderzitje. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. De uitrusting van deze auto is met airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Renault Master Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie en hill hold functie, bent u steeds veilig onderweg. De bus heeft een paar lichte deuken. voorbumper en een paar zij kappen achterlicht en voorscherm vervangen.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie