Bouwjaar | 21-03-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 159.130 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 20.940,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 159.130 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2022
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L4H3
Afmetingen (LxBxH): 6848 x 2070 x 2808 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.318 kg
Laadvermogen: 1.182 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Renault Master T35 2.3 dCi 145 L4H3 EL Energy Comfort | CENTRALE DEURVERGRENDELING | AIRCO | ACHTERUITRIJCAMERA | ELECTRISCHE VOETSTAP | CRUISE CONTROLE | BLUETOOTH | En nog veel meer...
De Renault Master T35 2.3 dCi 145 L4H3 EL Energy Comfort uit 2022 is een ruime en krachtige bedrijfswagen die specifiek is ontworpen voor zwaar professioneel gebruik. Dit model combineert een robuuste dieselmotor met een enorm laadvermogen, wat hem ideaal maakt voor bedrijven die veel goederen of grote ladingen moeten vervoeren. De 2.3-liter dCi-motor met 145 pk levert voldoende kracht om zware beladingen moeiteloos aan te kunnen, terwijl het brandstofverbruik dankzij de Energy-technologie efficiënt blijft, wat resulteert in lagere operationele kosten en minder CO2-uitstoot.
Met de L4H3-configuratie biedt deze Renault Master een van de ruimste laadruimtes in zijn klasse. De L4 (lange wielbasis) en H3 (hoge dakvariant) zorgen voor een uitzonderlijk grote laadruimte, wat het mogelijk maakt om zelfs de grootste voorwerpen te vervoeren, zoals meubels, bouwmaterialen of volumineuze apparatuur. Deze uitvoering biedt een laadvolume van meer dan 17 kubieke meter, wat hem geschikt maakt voor uiteenlopende toepassingen, van distributie tot zware logistieke taken. De gemakkelijke toegang tot de laadruimte via de brede achterdeuren en zijschuifdeur vergemakkelijkt het in- en uitladen, zelfs op krappe locaties.
Binnenin is de Renault Master gericht op comfort en functionaliteit, wat vooral belangrijk is voor bestuurders die lange dagen op de weg doorbrengen. De cabine is ergonomisch ontworpen, met een verstelbare bestuurdersstoel en een overzichtelijk dashboard met alle nodige bedieningen binnen handbereik. Het Energy Comfort-pakket voegt extra voorzieningen toe, zoals airconditioning, cruisecontrol, en een geavanceerd infotainmentsysteem met touchscreen, waarmee de rijervaring zowel comfortabel als praktisch blijft. Ook zijn er diverse opbergmogelijkheden in de cabine, wat het voor bestuurders gemakkelijk maakt om hun werkmateriaal of persoonlijke spullen georganiseerd te houden.
Qua rijgedrag biedt de Renault Master een stabiele en zelfverzekerde rijervaring, zelfs met zware ladingen. De krachtige motor in combinatie met de nauwkeurig afgestelde ophanging zorgt ervoor dat de Master moeitel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!