Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.102 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 32.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.102 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hooff Handelsonderneming B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tongerloostraat 28 |
Postcode | 5154 PH |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhooffbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Kipper
Modelreeks: jun. 2019 - sep. 2024
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H1
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.630 kg
Laadvermogen: 870 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 255 x 200 x 30 cm
Merk opbouw: JPM
Kipper: Links / Rechts / Achter
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Renault Master dubbel cabine kipper
Blauw - zwart stoffen interieur
Kiepbak , 3 zijdig kiepend, 2m55 lang bij 2m00 breed.
Trekhaak 2.500 kg trekgewicht.
Mooie auto welke in nagenoeg nieuwstaat verkeerd.
- Airconditioning
- Opklapbare middelste voorstoel
- Cruise Controle
- Radio
- Onderbouwkisten links en rechts
- Voorrek op laadbak
- Grote gereedschapskast achter cabine, aan beide zijde te openen.
- Extra werk/achteruitrijlicht achter
- Achteruitrijcamera
- et cetera
Mooie stevige kiepbak, mooi geheel!
Bel of mail voor meer informatie.
Prijs is exclusief 21% BTW.
www.vanhooffbv.nl
pickup, pick-up, kieper, kipper, kiepbak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!