Bouwjaar | 28-05-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 50.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-34-73 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 25.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 50.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-34-73 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.147 kg
Laadvermogen: 2.144 kg
GVW: 4.291 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Schadeopmerkingen: - Trilt flink stationair, koud erger als warm - Aircopomp maakt bijgeluid - Versnellingsbak giert, 4de versnelling duidelijk hoorbaar - Zit een resonerend geluid in auto bij constant rijden - Remmen lopen aan - Beestje onder motorkap gezeten - Slot achterdeur werkt niet - Braakschade slotcilinder achterdeur - Rondom krassen waar reclame is verwijderd - Achterbanden gecupt - Voorbanden helemaal op - Uitlaatgaslekkage op EGR-klep - Olielekkage Thv EGR-klep Datum proefrit 09-09-2024 Tellerstand proefrit 50.403Km Airco werkend? Ja Onderhoudshistorie Niet Datum laatste onderhoud Km stand laatste onderhoud Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Bandenmaat: 225/65R16C 112/110T Zomer Profieldiepte: LV: 1.3 RV: 1.2 LA: 5.0 RA: 3.8 RES:
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Renault Master is onder andere voorzien van:
-Glasresteel
-Imperiaal + ladder
-Parkeersensoren achter
-Cruise Control
-Airco
Deze bedrijfswagen is goed gebruikt, rondom is hier wel lichte schade op zichtbaar
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!