Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | WE-RB-US |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | WE-RB-US |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Werkbus B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Titaniumweg 141 |
Postcode | 2401 ML |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.werkbus.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 582
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.128 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 359 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
**Ontdek de Nieuwe Renault Master bij Werkbus BV**
Renault Master
GB L2H2 T35 Blue dCi 150pk Advance
**Bedrijfswagen**
**NU TE BESTELLEN**
2500 kg trekgewicht
1625 kg laadvermogen
Maak kennis met de geheel vernieuwde Renault Master, nu beschikbaar bij Werkbus BV en klaar om aan uw behoeften te voldoen. Deze indrukwekkende bestelwagen combineert robuustheid met moderne technologie en biedt u de ultieme rijervaring.
**Standaard Uitgerust met:**
- Parkeersensoren achter
- Airconditioning
- Cruise control
- 10" multimediasysteem met draadloze Android Auto en Apple Carplay
**Uitmuntende USP's:**
- **Volledig elektrisch leverbaar!** Met een actieradius tot wel 460km* volgens WLTP.
- **Vermogensopties:** Verkrijgbaar vanaf 130pk tot 170pk, met zowel handgeschakelde als automatische transmissies.
- **Imposante laad- en trekkracht:** Met een laadvermogen van 1625kg* en een trekgewicht van 2500kg*.
- **Geavanceerd infotainmentsysteem:** Standaard uitgerust met een 10" infotainmentsysteem met draadloze Apple Carplay.
Wacht niet langer en ontdek de veelzijdigheid en kracht van de nieuwe Renault Master bij Werkbus BV. Bestel nu en ervaar het zelf!
*Actieradius, laadvermogen en trekgewicht afhankelijk van configuratie en gebruiksomstandigheden.
** Geadverteerde prijs is exclusief rijklaarmaakkosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!