Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 73.812 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-416-K |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 20.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 73.812 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-416-K |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Welzorg Auto op Maat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietveldenweg 51 |
Postcode | 5222 AP |
Plaats | S Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | 0800-0200142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welzorg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2012 - jul. 2014
Modelcode: X62
Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.072 kg
Laadvermogen: 1.228 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Zijn dynamische uiterlijk maakt al direct duidelijk wat voor rijervaring u van deze Renault Master mag verwachten: pure sportiviteit. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur zorgt voor een grote deuropening waardoor niet alleen in- en uitstappen gemakkelijker wordt, maar ook bijvoorbeeld het plaatsen van bagage of een kinderzitje. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
De Renault is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Renault, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Gegarandeerde kilometerstand - Inruil mogelijk - Financiering mogelijk - Levering door heel Nederland. Genoemde verkoopprijs is exclusief afleverpakket ter waarde van € 399,- inclusief BTW. Rolstoel , Rolstoelauto, Rolstoelvervoer, Rolstoelbus, Rolstoelaanpassing, Bodemverlaging, Invalide, Invaliden, Invalidenauto, Aangepast, Aangepaste auto, Aanpassingen, Scootmobiel, Mindervaliden, Gehandicapten, Bodemverlaging, Verlaagde vloer, Rolstoelgeschikt, Rolstoelwagen, Rolstoelgebruik.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!