Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L4H3 Maxi Airco Cruise 18 Eerste Eigenaar Maxi Hoog Lang

€ 8.750,-

Bouwjaar 08-05-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 347.151 km
Deuren 5
Kenteken V-251-PL
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L4H3 Maxi Airco Cruise 18 Eerste Eigenaar Maxi Hoog Lang


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 347.151 km
Deuren 5
Kenteken V-251-PL
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoland Oss in & en verkoop luxe auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hertogensingel 87
Postcode 5341 AC
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19383730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autolandoss.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.3 dCi L4H3 Maxi Airco Cruise 18 Eerste Eigenaar Maxi Hoog Lang


- Kenteken: V-251-PL
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 13-05-2025
- Tellerstand: 347151 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld 6 bak
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T E7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2329 kg
- Max. massa voertuig: 3500 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 685 cm
- Breedte: 207 cm
- Hoogte: 280 cm
- Laadruimte hoogte: 205 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Wielbasis: 433 mm


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Park Distance Control
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- 1e eigenaar
- 2 sleutels of meer
- 25 XXL foto's
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Aux aansluiting
- Bekijk deze auto op video klik op de button video
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Documentatie aanwezig
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Inruil / Financial lease / Financiering mogelijk.
- KM-stand certificaat aanwezig
- Origineel NL geleverd
- Rokersvrije auto
- Smetteloos interieur
- Stoffen bekleding
- Tel / WhatsApp 0412-614648
- Tel:06-19383730 OF 06-54271668
- Tellerrapport kilometerstand certificaat
- Vertraging interieurverlichting

Veiligheid

- 2 Zits Bank
- 6-versnellingen
- Alarm klasse 1(startblokkering)


Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze Renault Master bestel uit 2018 heeft 347151 kilometer op de teller. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Schakel simpel en veilig naar uw favoriete artiest met de audiobediening op het stuur. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbed

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie