Bouwjaar | 26-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.498 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-SJ-ZL Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 1.249,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.498 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 49-SJ-ZL Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Yilmazer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ringbaan-Oost 12 |
Postcode | 5013 CA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55891504 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yilmazerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4713 x 1774 x 1475 cm
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 200 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Yilmazer in Tilburg is ruim 20 jaar actief in de autoverkoop. Vanwege onze jarenlange ervaring kunnen wij goed inspelen op de wensen van de klant. Al onze auto's worden uitvoerig nagekeken voordat ze te koop worden aangeboden. De vernoemde prijs zijn meeneemprijzen het is mogelijk om afleverpakketten en Garantie tegen extra kosten bij te kopen. Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen voordat u langs komt. Wij hebben een snel wisselende voorraad en u kunt op onze website nog meer auto's bekijken www.yilmazerautos.nl.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Gelieve ons te bellen. Wij reageren niet op e-mails!!
Tel: 013-5431038
Mob: 06-55891504
Tevens verzorgen wij ook exportdocumenten en exportplaten met 14 dagen verzekering.
We can handle exportdocuments, exportplates and insurance.
Wir machen uns zu exportieren papieren mit anmeldung und versicherung.
Nus four nissons des documents d'exportation + karte verte.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.