Bouwjaar | 16-10-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-VFG-58 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 164.546 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-VFG-58 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autototaal Van de Sande |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ladonkseweg 22 |
Postcode | 5281 RN |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 682983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosande.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2008 - sep. 2011
Modelcode: phase 2
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,3 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 692 kg
GVW: 1.918 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
Let Op!
Wegens vakantie zijn wij in week 30 en 31 ( 22-7 t/m 3-8 ) gesloten.
Week 32 ( 5-8 t/m 9-8 ) zijn we geopend van 09;00- 11:00h
Weersomstandigheden hebben geen invloed op onze auto's, deze staan gepoetst en ruim opgesteld in onze showroom.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op
uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Vragen per mail en reactie formulieren worden alleen beantwoord als u uw telefoonnummer meestuurt.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kangoo | Een korte kennismaking met een lange Kangoo
Het lijkt geen groot nieuws: de Renault Kangoo is er nu ook met verlengde wielbasis. Toch belooft Renault dat er veel meer is te melden dan alleen 42 cm extra lengte. De Kangoo zou namelijk ook slimmer zijn geworden. Dat vraagt om een hernieuwde kennismaking!
Met lange wielbasis biedt de Renault Kangoo bijna evenveel ruimte als een bus. Dat is echter wel te danken aan trucs, en het laadgewicht is lager. Als elektrische auto voordelig en comfortabel.
Plus
- grote laadruimte, die bovendien slim is in te delen
- rijdt als een gewone personenauto
- minder kosten en meer comfort met elektrische aandrijving
Min
- Bijrijdersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Wat heeft de Kangoo met verlengde wielbasis te bieden boven de standaard versie? Meer laadruimte en vooral heel slim in te delen ruimte. Met de (optionele) opklapbare achterbank verandert de Kangoo in een handomdraai van 4-zitter met een grote laadruimte in een 2-zitter met een enorme laadruimte. In dat laatste geval benadert deze de ruimte van een standaard bus, terwijl de rijeigenschappen beduidend beter zijn.
Omdat de Kangoo van recente datum is, zijn de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen modern en compleet. Elektrische aandrijving zorgt behalve voor lagere gebruikskosten ook voor meer gemak en comfort voor de bestuurder.