Bouwjaar | 29-09-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.989 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-DL-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.989 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-DL-SP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bensi-Amar Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vierlinghweg 38 |
Postcode | 4612 PN |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14690951 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bensi-amarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: MPV (5 pers)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 166 x 183 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.645 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
alleen voor export
koppakking defect
= Bedrijfsinformatie =
Bensi-Amar Auto's Vierlinghweg 38 4612 PN Bergen op Zoom Telefoon: 06-14690951 E-mail: info@bensi-amarautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kangoo | Een korte kennismaking met een lange Kangoo
Het lijkt geen groot nieuws: de Renault Kangoo is er nu ook met verlengde wielbasis. Toch belooft Renault dat er veel meer is te melden dan alleen 42 cm extra lengte. De Kangoo zou namelijk ook slimmer zijn geworden. Dat vraagt om een hernieuwde kennismaking!
Met lange wielbasis biedt de Renault Kangoo bijna evenveel ruimte als een bus. Dat is echter wel te danken aan trucs, en het laadgewicht is lager. Als elektrische auto voordelig en comfortabel.
Plus
- grote laadruimte, die bovendien slim is in te delen
- rijdt als een gewone personenauto
- minder kosten en meer comfort met elektrische aandrijving
Min
- Bijrijdersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Wat heeft de Kangoo met verlengde wielbasis te bieden boven de standaard versie? Meer laadruimte en vooral heel slim in te delen ruimte. Met de (optionele) opklapbare achterbank verandert de Kangoo in een handomdraai van 4-zitter met een grote laadruimte in een 2-zitter met een enorme laadruimte. In dat laatste geval benadert deze de ruimte van een standaard bus, terwijl de rijeigenschappen beduidend beter zijn.
Omdat de Kangoo van recente datum is, zijn de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen modern en compleet. Elektrische aandrijving zorgt behalve voor lagere gebruikskosten ook voor meer gemak en comfort voor de bestuurder.