Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.954 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-367-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.954 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-367-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aaken Middelbeers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 5091 BG |
Plaats | Middelbeers |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaaken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 445 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.348 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.911 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze Renault Kadjar staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Boem is ho? Niet bij deze Renault Kadjar. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Kadjar samen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Wilt u met deze Renault Kadjar een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kadjar | Op avontuur
De auto-industrie heeft een nieuwe goudmijn aangeboord. Terwijl de autoverkopen afnemen, blijft de vraag naar middelgrote SUV's juist toenemen. Logisch dus dat ook Renault nu een middengrote SUV introduceert. Om uit te vinden waartoe de Kadjar 4x4 in staat is, ging Autozine op avontuur....
Renault combineert de ruimte van een MPV met het avontuurlijke karakter van een SUV in de Kadjar. Een comfortabele, gezinsvriendelijke auto in een spannende verpakking. Vooral de dCi130 motor is goed.
Plus
- moderne, bruikbare techniek
- geslaagde mix tussen SUV en MPV
- comfortabel
Min
- verbruik loopt sterk op bij hoge snelheden
- gering aanbod van apps voor R-Link
Conclusie
Na het overweldigende succes van de Captur introduceert Renault nu de Kadjar. Net als de kleinere Captur is de Kadjar een gezinsauto met het uiterlijk van een terreinauto.
De Kadjar zal op de eerste plaats worden gekozen met het verstand. De Kadjar is ruim, praktisch en dankzij de moderne elektronica comfortabel en veilig. De moderne motoren combineren voldoende prestaties met een bescheiden verbruik. Met name de dCi 130 valt hierbij in positieve zin op.
Tegelijkertijd wordt de Kadjar gekozen met het gevoel. Het uiterlijk en de optionele vierwielaandrijving geven deze gezinsauto een avontuurlijk karakter. Alleen voor Renault is er weinig avontuur aan de Kadjar te beleven, want het is het juiste product op het juiste moment.