Renault Grand Espace 2.0 T Privilège

€ 2.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-10-2004
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.698 km
Deuren 5
Kenteken 07-PR-ZP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2004
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.698 km
Deuren 5
Kenteken 07-PR-ZP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Christ
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rooijakkerstraat 12B
Postcode 5652 BB
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29785599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.handelsondernemingchrist.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Wielbasis: 287 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Grand Espace | De eerste de beste

Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.

Autotest | Renault Grand Espace De eerste de beste

De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.

Plus

  • plezierig rijgedrag
  • ergonomisch wonder van vernuft
  • op-en-top familieauto

Min

  • geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
  • geen schuifdeuren
  • onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit

Conclusie

De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.

Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.

Deel deze advertentie