Renault Espace E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine 7p.

€ 53.500,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Espace E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine 7p.


€ 53.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Aaken Middelbeers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 2
Postcode 5091 BG
Plaats Middelbeers
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanaaken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 5115

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu: 2 kWh
Ledig gewicht: 1.594 kg
Wielbasis: 274 cm

Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Betreft een DEMO voertuig, informeer naar de beschikbaarheid en de actuele km stand.

De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. De hybride motor combineert een elektromotor met een verbrandingsmotor. U kunt dus kiezen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. U bent in deze Renault ook voorzien van premium audiosysteem, navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. U hoeft onderweg uw hoofd nooit te draaien of uw blik te verplaatsen om dashboard-info af te lezen. De head-up display projecteert alles op de voorruit. U kunt rijden als een jachtpiloot. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. De actieve dodehoekdetectie helpt ongelukken te voorkomen. De veiligheid van deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Espace | In de voetsporen van

De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?

Autotest | Renault Espace In de voetsporen van

De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.

Plus

  • sterke, soepele, zuinige hybridemotor
  • zeer ruim
  • dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)

Min

  • testauto niet vrij van rammels
  • niet zo baanbrekend als eerste Espaces
  • windruis bij a-stijlen

Conclusie

Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.

Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.

Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.

Deel deze advertentie