![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-10-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.162 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-PR-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 1.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.162 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-PR-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Focus |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhovenseweg 130I |
Postcode | 5021 LJ |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38266555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2006
Referentienummer: Let op verschilende lampjes branden maar auto rijdt schakelt prima
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Lengte: 466 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Het komt wel eens voor dat we overdag slecht bereikbaar zijn door omstandigheden, graag een bericht sturen via WhatsApp, sms of via Marktplaats.
Wie zijn wij:
Wij zijn een onderneming die al jaren zijn klanten met goede kwaliteit en scherpe prijzen occasions verkoopt. Daarnaast kunnen wij ook, via onze partners, helpen met onderhoud, APK en schade reparaties.
Inruilen/Verkopen:
Wilt u uw auto inruilen of uw auto verkopen? Dat is geen enkel probleem. We zullen u een zo scherp mogelijke prijs aanbieden.
Openingstijden:
Wij zijn uitsluitend beschikbaar op afspraak omdat wij heel vaak onderweg zijn.
Tenaamstelling:
In de buurt zijn verschillende mogelijkheden om de auto op naam te zetten.
Deze advertentie is met veel zorg samengesteld. Helaas zou het toch kunnen voorkomen dat er afwijkingen zitten in de hierboven aangegeven tekst en de werkelijke specificaties.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
![Autotest | Renault Espace In de voetsporen van](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10203/renault-espace.jpg)
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.