Bouwjaar | 08-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.935 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-RP-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 9.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.935 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-RP-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2005 - apr. 2006
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 83 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 180 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 810 kg
GVW: 2.520 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
7-persoons gezinsauto met 7 riante zitplaatsen. Fiscale youngtimer, lage km-stand (NAP) & 2e eigenaar (!)Renault-dealer onderhouden (zie foto's): o.a nieuwe distributieriem/waterpomp bij 131.000km/2021, 4x all-season banden, Luxe "Dynamique"uitv: panoramisch schuifdak, half-leder bekleding cruise control, 17" velgen, isofix voor kinderzitjes, leder stuur met bediening. Wij bieden u diverse aflever-/onderhoudspakketten.
LET OP: Youngtimer regeling : fiscaal Bijtellingsvriendelijk voor de zakelijke rijder/ZZP-er: slechts 35 % bijtelling over de DAGwaarde en alle onderhouds- en brandstofkosten direct aftrekbaar!!
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.