Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 327.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XJS-21 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 327.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XJS-21 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Geldrops Occasion Centrum B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulst 85H |
Postcode | 5662 TD |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2801752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gocgeldrop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 172 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.094 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
- Airco
- Navi
- Electrische ramen voor
- LM velgen
- Centrale vergrendeling
- 3 sleutels
- Trekhaak
Groot is-ie niet. Om te zien dan. Want verder is er nergens op ingeleverd. Nou ja, het brandstofverbruik. En de wegenbelasting. En de verzekering. En het onderhoud. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook donker getint glas achter, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
U bent in deze Renault ook voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
= Meer informatie =
Modelreeks: mrt 2010 - jan 2012
GVW: 1.690 kg
Emissieklasse: Euro 5
Aantal eigenaren: 1
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Geldrops Occasion Centrum, het adres voor betaalbare occasions.
Openingstijden; Maandag tm Vrijdag van 09.00 tot 17.00 Zaterdag van 09.00 tot 14.00
Buiten de openingstijden telefonisch bereikbaar!!
Kijk voor al onze occasions op GOCGELDROP.NL
Kijk voor meer informatie op onze website of bel 040-2801752. Of mail ons op INFO@GOCGELDROP.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.