Bouwjaar | 28-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 286.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-ZP-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 286.153 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-ZP-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jongmolen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tilburgseweg 43 |
Postcode | 4902 TL |
Plaats | Oosterhout Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23787413 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjongmolen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2008 - apr. 2009
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 172 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.085 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.598 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Jongmolen
Tilburgseweg 43
4902 TL
Oosterhout
Tel: 06-23787413
Mail: Info@autobedrijfjongmolen.nl
www.autobedrijfjongmolen.nl
Op zoek naar een tweedehands auto? Of u wilt uw huidige auto verkopen? Dan bent u bij autobedrijf Jongmolen aan het juiste adres! Wij hebben altijd een voorraad met betrouwbare occasions in iedere prijsklasse.
Op onze site vindt u onze indrukwekkende voorraad eerste klas occasions. Al onze occasions kunnen worden aangeschaft met uitgebreide garantie voorwaarden. Ook beschikken wij over een eigen werkplaats om uw auto keurig af te leveren, als u dat wenst. Onze medewerkers hebben al meer dan 25 jaar ervaring in de autobranche en helpen u op weg.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Openingstijden:
Ma t/m Vr 08:30 tot 17:30
Za 08:30 tot 16:00
Zo gesloten
Buiten de openingstijden kan op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.