Bouwjaar | 22-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.167 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-769-RV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.167 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-769-RV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Boxsons BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Alfred Nobelstraat 7 |
Postcode | 5491 DB |
Plaats | Sint-Oedenrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 420310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boxsons.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.654 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Garantie (€ 249): Garantie Pakket bij te kopen v a. 249,-
- Aflevering Klaarmaken (€ 395):
Deze Renault Clio Estate komt uit 2019, werd geleverd van 01-08-2018 tot 31-12-2020 en kostte toen € 20.095,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 898 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 178 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1098 kg. De APK is geldig tot 18-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.