Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 54-KHK-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 54-KHK-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heeswijk-Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfshoek 2B |
Postcode | 5154 AC |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22853314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heeswijk-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4032 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Auto rijdt /schakelt goed
Nieuw APK
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een jong en dynamisch autobedrijf dat gespecialiseerd is in de in- en verkoop en van gebruikte auto's.
Wij beschikken over enthousiaste collega's die altijd voor u klaarstaan. U krijgt bij ons de service die u van een betrouwbaar autobedrijf kunt verwachten.
Kom gerust eens bij ons langs of kijk alvast even bij voorraad.
Uitsluitend op afspraak! Wij zijn veel onderweg voor het inkopen van occasions. Hierdoor werken wij uitsluitend op afspraak voor bezichtigen van onze occasions.
Gelieve telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Ook in de avonduren zijn wij bereikbaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.