Bouwjaar | 10-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.438 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 79-HV-RB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.438 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 79-HV-RB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van den Broek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Inne 4 |
Postcode | 6021 DA |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51347233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.490 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard afleverpakket: Basis afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Apk minimaal 3 mnd, Geen garantie, Meeneemprijs, Tennaamstelling, Vloeistof controle, Wasbeurt
Te koop
Renault Clio RS Sport 169pk bj 2002
Auto wordt verkocht in opdracht van een particuliere klant
Deze steeds zeldzamer wordende Clio RS rijdt voortreffelijk , is erg snel en stuurt mes scherp
Apk is geldig tot 15 sept 2025
Auto is een strakke auto , echter verdient deze auto wel wat liefde van een liefhebber voor deze auto's
Technische staat van de auto is goed
Auto wordt verkocht in opdracht van een particuliere klant , hierdoor is garantie niet mogelijk op deze auto
Inruil is beperkt bespreekbaar
= Bedrijfsinformatie =
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur
Zaterdag geopend op afspraak
Zondagen en feestdagen gesloten
Bezoek buiten genoemde openingstijden mogelijk op afspraak
Telefoon 06-51347233
www.autobedrijfvdbroek.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.