Bouwjaar | 27-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.460 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.460 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.690 kg
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nu beschikbaar bij Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
Een Renault Megclio met circa 300PK en 380 Newtonmeter koppel!!
Laatste tijd gaat de verkoop van de Clio 3 RS-en erg hard en daarom zijn we blij dat wij weer mooie exemplaren kunnen aanbieden.
(Deze auto heeft ook "gewoon" Nederlands kenteken)
Hierbij een kort gerangschikte specificatie lijst:
motorisch/aandrijving
Megane 2 RS Motor
nieuwe drijfstanglagers en ARP bouten
nieuwe distributie, waterpomp, nokkenastandwiel en multiriem set
nieuwe bougies, vloeistoffen etc.
Nieuwe Megane 3 rs turbo met scorpion 3 inch downpipe
Van Loon 3 inch linkpipe met sportcat
Nieuwe 630 injectoren
Rtec boostpipes
Rtec radiateur
Rtec intercooler
Megane R26 versnellingsbak met sper
Nieuwe aandrijfassen
Heix racekoppeling met vliegwiel
K&N open luchtfilter
Airco delete
Vibratechnics motorsteunen set
Remmerij:
Brembo HC 312mm voorremschijven
Ferodo DS1.11 remblokken voor
Brembo HC achterremschijven
Ferodo DS2500 remblokken achter
Remkoeling verwerkt in de voorbumper
Goodridge 4 delige gevlochten remleidingset
Interieur/exterieur
gestript van alle onbenodigde delen
Wiechers 6 Punt schroefkooi
Schroth Profi 3 inch 4 punts gordels (2x) (nieuw)
Recaro stoelframes
SW Motorsport voetframes
Racecardoorcards deurkaarten
Recaro Pole-position ABE Kuipstoelen (nieuw)
Luisi stuur met MOMO naaf
OEM Renault cup splitter
Plastics4perormance Ramen
Onderstel:
Nieuwe draagarmen met puremotorsport unibal-lagers
KW Clubsport 2-way schroefset met verstelbare topmounts
alle ophangingsrubbers vervangen voor Powerflex Black series
fusees gereviseerd met nieuwe fuseekogels en lagers
nieuwe ARB en Anti-Rotation links
nieuwe stuurstangen en stuurkogels
achteras gelakt
Het is dus weer een speciale Clio RS waarvan wij trots zijn dat wij deze kunnen aanbieden!
Wij hebben altijd meerdere Clio 3 RS-en te koop, kijk daarvoor ook bij onze andere advertenties of kom langs.
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren! U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.