Bouwjaar | 07-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-SK-HR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 2.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-SK-HR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F. Klomp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoekstraat 2A |
Postcode | 5674 NP |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14008924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fklompautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, dagrijverlichting en metallic lak.
Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. De uitrusting van deze Renault is met buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
In de Renault Clio heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Langere remweg, meer brandstofverbruik: slappe banden zijn niet wenselijk. Daarom heeft deze auto als optie een bandenspanningscontrolesysteem. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.
Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren met scherpe meeneem prijzen!
We zijn 7 dagen per week geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.