Bouwjaar | 02-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-901-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.797 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-901-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Km Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlstraat 26 |
Postcode | 5281 LL |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16346669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.074 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Wij hebben een passie voor auto's, en verkopen en onderhouden alle merken. Onze auto's zijn allemaal dealer onderhouden, met volledige onderhoudshistorie en een N.a.p rapport. Daarnaast zijn wij erkend RDW autobedrijf.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Km Cars. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken.
Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk. Graag ontvangen we dan per mail of whatsapp foto's van de in- en exterieur, kilometerstand en eventuele aandachtspunten van uw auto.
Ook voor financiering van uw nieuwe auto kunt u bij ons terecht. Onze specialisten adviseren en bemiddelen voor u in zowel particuliere als zakelijke financieringen.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar na ons advies!
Wij adviseren u om voor het langskomen even te bellen om teleurstelling te voorkomen!
Website : Www.kmcars.nl
Kvk : 68830505
Wij kunnen op eigen locatie 24/7 Vrijwaren en Tenaamstellen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.