Renault Clio 1.4-16V Dynamique Luxe|5 deurs|isofix|e distributieriem/waterpomp|airco|radio/cd speler|licht metalen velgen

€ 3.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.560 km
Deuren 5
Kenteken 95-SJ-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Renault Clio 1.4-16V Dynamique Luxe|5 deurs|isofix|e distributieriem/waterpomp|airco|radio/cd speler|licht metalen velgen


€ 3.750,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.560 km
Deuren 5
Kenteken 95-SJ-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thoonen
Contactpersoon P.Thoonen
Adres Stationsplein 3
Postcode 5431 CE
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 312126 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-thoonen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 183 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 26 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

De auto word rij-klaar afgeleverd dit houd in dat:
- Hij afgeleverd word met een nieuwe APK.
- Controleren & afvullen van de vloeistoffen.
- De auto van binnen en buiten gepoetst is.
- Kortom, instappen & weg rijden!

U bent altijd welkom in onze showroom, of neem contact met ons op per mail of telefoon!
Onze openingstijden zijn;
Ma t/m Vr 8.30 - 12.00 & 13.00 tot 18.00.
Zaterdag: 10.00 - 12.00 & 12.00 tot 17.00.

U kunt bij ons terecht voor:
Verkoop van nieuwe als gebruikte auto's & Motoren.
Alle soorten reparatie's aan Auto's & Motoren.
Schadereparatie.
Ruitreparatie.
A.P.K
Banden.

= Bedrijfsinformatie =

Typefouten onder voorbehoud.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie