Bouwjaar | 26-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.143 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-JX-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.143 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-JX-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Asten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stikker 12 |
Postcode | 5721 VD |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38530222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumasten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 490 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Bijzonder Renault Clio met een zeer lage km stand (58000).
Natuurlijk wordt hij geleverd met een NAP zodat u zeker weet dat de km stand ook correct is.
Deze lage kilometerstand is dan ook meteen terug te zien aan het interieur, wat erg netjes is en rookvrij.
Het lakwerk mag er ook echt zijn.
Recent is hij weer APK goedgekeurd zodat u meteen vooruit kunt.
Hij staat netjes op zijn vier banden en volgens de keurmeester zijn er op kort termijn geen kosten te verwachten.
Als extra opties heeft hij een stuurbekrachtiging en een airco.
Kortom een unieke Renault Clio voor nog jarenlang rijplezier.
= Bedrijfsinformatie =
De auto is al erg netjes maar voor € 250,- extra is hij ook nog eens professioneel gepolijst, inclusief interieur reiniging zodat hij weer nagenoeg in nieuwstaat is.
Het inruilen van uw huidige auto is zeker mogelijk.
Bel 06-38530222 voor een afspraak, of kom vrijblijvend langs voor een proefrit.
Dit mag ook op afspraak in de avonduren.
Vanwege de drukte het liefst op zaterdag op afspraak, wij nemen ook graag de tijd voor u.
Ons adres Stikker 12 5721 VD Asten
Met vriendelijke groet John Lans AutoCentrum Asten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.