Bouwjaar | 30-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.717 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 36-TN-RR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.717 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 36-TN-RR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marcelino |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 80A |
Postcode | 5761 BP |
Plaats | Bakel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10164901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmarcelino.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
De auto is voorzien van een nieuwe apk, plus remblokken en schijven
= Bedrijfsinformatie =
~Telefonisch contact heeft onze voorkeur.~
*Door de snel wisselende voorraad adviseren wij om te bellen voor uw komst, om teleurstellingen te voorkomen.*
**Wij zijn geopend van maandag 12.00 uur-17.00 uur, di- t/m vrijdag van 10.00 uur -17.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur -14.00 uur. Buiten de openingstijden op afspraak. (Vakantietijden: Ma- t/m vrijdag 10.00 uur -15.00 uur. Zaterdag 08.00 uur t/m 12.00 uur.)**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.