Bouwjaar | 17-05-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.937 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-GP-PB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.937 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-GP-PB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Diba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolput 14 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 7853488 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdiba.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 490 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Diba is aangesloten bij BOVAG, wij kopen onze occasions bij dealers in, controleren de auto's van te voren en maken de auto klaar om de weg op te gaan.
Wat u van ons kunt verwachten:
o 12 maanden Bovag garantie! (Zie voorwaarden)
o Tenaamstelling en vrijwaring van voertuigen op locatie!
o 7 dagen geopend op afspraak! (ook in de avond uren)
o Technische controle.
o Minimaal 6 maanden APK.
o Controle vloeistoffen en verlichting.
o Professioneel reinigen exterieur en interieur.
o Gecontroleerde kilometerstand (NAP).
Uiteraard is inruil van uw huidige auto of motor bij ons mogelijk.
(Foto's kunt u per whats app sturen naar +31687862479 of mailen naar verkoop@autobedrijfdiba.nl)
Graag verwelkomen wij u bij ons in de showroom te Vlijmen onder het genot van een kopje koffie!
Om teleurstellingen te voorkomen wil ik u verzoeken om eerst met ons telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
We ontmoeten u graag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.