vorige 892 van 3.030 volgende

Renault Clio 1.0 TCe Zen e type +airco + navigatie

€ 13.800,- incl. BTW

Bouwjaar 09-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.740 km
Deuren 5
Kenteken L-452-PR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Clio 1.0 TCe Zen e type +airco + navigatie


€ 13.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.740 km
Deuren 5
Kenteken L-452-PR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Paul Kuijpers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gasthuisstraat 1a
Postcode 5061 PB
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5215624 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragepaulkuijpers.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.609 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 575 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket 2022
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze originele NL auto uit de vernieuwde, gefacelifte Clio serie met de 1.0 ipv 0.9 motor kent dan ook de 6-versnellingsbak voor nog meer comfort en gunstig verbruik. Afgewerkt met verfijnde materailen en compleet uitgerust! Meer info bij Marc van Amelsvoort 06-22785152 / verkoop@paulkuijpers.nl. Graag vooraf aan uw bezoek even contact zodat de auto & wij zeker aanwezig zijn. Servicepakket tegen meerprijs € 695,-.
Ondanks zorgvuldige ingave zijn specificaties & leverbaarheid voorbehouden en kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie