Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.529 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.529 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stoerkarretje |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 7 |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34767620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stoerkarretje.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 575 kg)
Wielbasis: 259 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons geen dure aflever kosten of extra betalen voor rijklaar maken,
- Wij rekenen dus geen aflever kosten!
- 3 Maanden garantie bij de vraagprijs inbegrepen. (Langer garantie in overleg tegen meerprijs.)
- Volledige historie aanwezig.
- Grondige voorinspectie.
- Op peil zetten van alle vloeistoffen.
- Professioneel gepoetst.
- Financiering tegen een scherp tarief.
- Stoerkarretje is een RDW erkend bedrijf.
- Alle aankoopkeuringen zijn bij ons toegestaan (ANWB / DEKRA / MERKDEALER)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.