Bouwjaar | 30-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XGV-55 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 10.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.837 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-XGV-55 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mink van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10169018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 571 kg
GVW: 1.726 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Dealer Onderhouden Renault Captur 1.2 TCe Dynamique Automaat
Met aantoonbaar 119.000 km gereden. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig met 2 originele sleutels.
De auto bevind zich zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
Dynamique uitvoering met o.a: Automaat - Trekhaak - 17 inch velgen - Achteruitrijcamera - Led - Navigatie - Cruise Control - Bluetooth Audio - Parkeersensoren achter - Multifunctioneel Stuurwiel -Privacy-glas -Elektrische Ramen + Spiegels - enz.
Trekgewicht: 1150kg
Wij hebben standaard meerdere Suv s op voorraad!
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om teleurstelling te voorkomen!!
Mocht dit niet zijn wat u zoekt kijk dan even verder tussen mijn advertentie s
Alle inruil mogelijk
GEEN afleverkosten!!
Met vriendelijke groet,
Mink van den brink
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de door u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!