Bouwjaar | 20-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.507 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.507 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tomcars B.V. |
Contactpersoon | T.J.P. de Bruyckere |
Adres | Nieuwe Erven 1 |
Postcode | 5384 TA |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 857858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tomcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Continu variabele transmissie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 183 x 163 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.439 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 2.003 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-03-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Volledige fabrieksgarantie bij uw eigen merkdealer
Rijklaarprijs inclusief Bovag afleverbeurt, APK en 12 maanden Bovag garantie. Geen afleverkosten!
Renault Austral 1.3TCE 160PK Mild Hybrid Automaat in de zeer complete Techno uitvoering met diverse extra optiepakketten.
Vanzelfsprekend in een zo goed als nieuwe staat en afkomstig als company car.
Voorzien van een volledige resterende fabrieksgarantie tot 03-2025, geldig bij elke willekeurige Renault dealer.
Naar wens kunnen wij bij deze auto een trekhaak monteren, het max. trekgewicht is dan 1800KG.
Let op!
Deze prijs is geheel rijklaar inclusief:
-Volledige fabrieksgarantie tot 03-2025
-Bovag aflever/onderhoudsbeurt met originele onderdelen
-Bovag 40 puntencheck
-APK minimaal 12 maanden
-Controle van remmen en banden en vervanging bij een levensduur van minder dan 10.000KM
-Minimaal 15 liter brandstof
-Complete poetsbeurt binnen en buiten
U kunt bij ons uw huidige auto inruilen en bezichtiging graag altijd op afspraak.
Alle door ons aangeboden occasions hebben een volledig aantoonbare kilometerstand en historie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug
Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.
De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.
Plus
- moderne uitstraling
- doordachte ergonomie
- prima weggedrag
Min
- mild hybrid motor te zwak voor deze auto
- infotainment van Google geeft zorgen over privacy
Conclusie
Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.
Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.