Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic - Demo / pack harman kardon / pack advanced driving assist

€ 44.950,- incl. BTW

Bouwjaar 30-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen -

Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic - Demo / pack harman kardon / pack advanced driving assist


€ 44.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Bergen op Zoom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abraham de Haanstraat 9- 11
Postcode 4624 HW
Plaats Bergen op Zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 2.101 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Renault Austral stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Austral is van het bouwjaar 2024, hij heeft 2500 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is deze Renault een prettige auto om te rijden. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De massagefunctie doet daar nog een schepje bovenop. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard in deze auto maakt personalisatie van uw cockpitinterface mogelijk. Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Deze Renault Austral is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. En deze auto heeft ook kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Veilig inhalen gaat moeiteloos dankzij actieve dodehoekdetectie. Het veiligheidssysteem waarschuwt als een ander voertuig in uw dode hoek rijdt. Ook helpen het forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u k

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie