Renault Arkana 1.6 E-Tech hybrid 145 techno / E-TECH HYBRID / NAP

€ 29.949,-

Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.840 km
Deuren 5
Kenteken S-318-PV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Renault Arkana 1.6 E-Tech hybrid 145 techno / E-TECH HYBRID / NAP


€ 29.949,-

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.840 km
Deuren 5
Kenteken S-318-PV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Necocars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Grantstraat 31
Postcode 5015 BA
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13131408 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.necocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 69 kW (94 PK)
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 182 x 158 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.961 kg
Max. trekgewicht: 760 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 2 l/100km (1 op 50,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Dankzij de 360 graden camera op de auto, wordt manoeuvreren in smalle straatjes ineens veel eenvoudiger. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. U bent in deze Renault ook voorzien van electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wilt u deze auto bekijken e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Arkana | Modieus door de stadsjungle

Een combinatie van een SUV en een coupé is niet nieuw. Het is zelfs logisch, want hiermee wordt het begeerlijke van de ene auto met de functionaliteit van de andere gecombineerd. Tot nu toe was deze combinatie echter alleen voorbehouden aan zogenaamde "premium" merken met de bijbehorende "premium" prijskaartjes. Renault introduceert nu de Arkana: een coupé SUV tegen een heel gewone prijs.

Autotest | Renault Arkana Modieus door de stadsjungle

De Renault Arkana is een SUV met de lijnen van een coupe. De grootste charme komt echter niet van het uiterlijk, maar van de uitmuntende rijeigenschappen. Ondanks het lijnenspel ruim van binnen.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • onderscheidende vormgeving
  • ruim en praktisch

Min

  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

Renault introduceert als een van de weinige niet-premium merken een SUV-coupé. Dat leidt tot twee vragen: weet de Arkana een exclusief gevoel te geven? En rijdt de Arkana echt anders dan een traditionele SUV?

Naast een SUV-coupé van een premium-merk is de Arkana minder weelderig. Bovendien geeft de cabine niet het knusse en geborgen gevoel dat hoort bij een coupé. De sportieve aankleding maakt echter een hoop goed, waardoor de Arkana wel degelijk een exclusiever gevoel geeft dan een doorsnee SUV. Niet onbelangrijk: ondanks al het uiterlijk vertoon is de Arkana vrijwel even ruim als een conventionele SUV, ook achterin.

Wanneer opnieuw een vergelijking wordt gemaakt met de duurdere merken, dan biedt de Arkana beduidend minder vermogen en daarom zijn de prestaties ook minder. De bijterige remmen en de uitmuntende wegligging zorgen echter toch voor een sportief karakter. Bovendien kan de lichtere (hybride) motor van de Arkana ook als voordeel worden gezien, want mede hierdoor is de Renault voordeliger in aanschaf en gebruik. Zo kan iedereen modieus door de stadsjungle!

Deel deze advertentie