Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.319 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-286-GV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.319 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-286-GV Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Esch Mercedes |
Contactpersoon | Anton van Esch |
Adres | Ambachtstraat 8 |
Postcode | 4261 TJ |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 696310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mercedesonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2020 - nov. 2021
Technische informatie
Vermogen: 320 kW (435 PK)
Vermogen elektromotor(en): 175 kW (238 PK)
Koppel: 650 Nm
Aandrijving
Actieradius: 407 km
Transmissie
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 197 x 138 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.195 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.880 kg
Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 225 kW, 842 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 359 km
Ingeschat verbruik: 21.77 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 302 km
Actieradius praktijk winter: 260 km
Verbruik praktijk zomer: 21.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.67 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging s.v.p.op afspraak. tel. 0416-696310 of info@vanesch.nl Alle geadverteerde prijzen in NL zijn inclusief BPM, tenzij anders vermeld, schrijf en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.