Porsche Panamera GTS

€ 54.970,- incl. BTW

Bouwjaar 01-09-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam 911 Collectables
Contactpersoon Alexander Volmer
Adres Huisbergenweg 4c
Postcode 5249 JR
Plaats Rosmalen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 5001911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.911collectables.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De Porsche Panamera GTS werd voor het eerst geïntroduceerd in 2011 als een sportieve en prestatiegerichte variant van de al populaire Panamera. De GTS, wat staat voor â€?Gran Turismo Sport,†was bedoeld om een brug te slaan tussen de krachtige Panamera Turbo en de meer standaard modellen in de lijn.

De eerste generatie Panamera GTS maakte gebruik van een 4,8-liter V8-motor die 430 pk produceerde. Dit gaf de auto een indrukwekkende acceleratie van 0 naar 100 km/u in slechts 4,5 seconden, en een topsnelheid van 288 km/u. Naast de krachtigere motor had de GTS ook een verlaagd en stijver sportonderstel, sportuitlaat, en grotere remmen. Deze elementen zorgden voor een scherpere, meer responsieve rijervaring die de essentie van Porsche�s sportieve erfgoed belichaamde.

De GTS was meer dan alleen kracht; het was ook een showcase van Porscheâ€?s technologische vooruitgang. Het interieur is luxueus afgewerkt met hoogwaardige materialen zoals alcantara en leer, en het model is voorzien van geavanceerde technologieÃ"n zoals het Porsche Active Suspension Management (PASM) systeem, dat de rijhoogte en demping actief aanpaste voor optimale prestaties.

De Motor

Het hart van deze 2014 Panamera GTS met slechts 54.000 km, is een 4,8-liter V8-motor die 440 pk levert bij 6.700 tpm en een maximumkoppel van 520 Nm bij 3.500 tpm. Wat deze motor bijzonder maakt, is het feit dat het een atmosferische motor is, wat betekent dat hij geen gebruik maakt van turbo- of superchargers om extra lucht in de cilinders te persen.

Voordelen van een Atmosferische Motor

Atmosferische motoren hebben enkele unieke voordelen ten opzichte van hun geforceerd geïnduceerde tegenhangers:

Lineaire Vermogensafgifte: Een van de grootste voordelen van een atmosferische motor is de lineaire en voorspelbare vermogensafgifte. Dit betekent dat de motor soepel en progressief vermogen levert naarmate de toeren toenemen, wat zorgt voor een zeer responsieve en natuurlijke rijervaring.
Geluidsbeleving: Atmosferische motoren staan bekend om hun karakteristieke geluid. De 4,8-liter V8 van de Panamera GTS produceert een diep, grommend uitlaatgeluid dat bijdraagt aan de rijbeleving en een waar genot is voor autoliefhebbers.
Betrouwbaarheid: Omdat atmosferische motoren minder complexe onderdelen hebben (zoals turbo�s en intercoolers), kunnen ze vaak betrouwbaarder en eenvoudiger te onderhouden zijn. Dit betekent minder kans op mechanische problemen en een langere levensduur.
Prestaties en Rijdynamiek

De 2014 Panamera GTS biedt indrukwekkende prestaties dankzij de atmosferische V8. De auto kan van 0 naar 100 km/u accelereren in slechts 4,4 seconden en heeft een topsnelheid van 288 km/u. Deze prestaties worden versterkt door het sportonderstel, dat is verlaagd en voorzien van Porsche Active Suspension Management (PASM), wat zorgt voor een uitstekende wegligging en rijstabiliteit.

Design en Uitvoering

Naast

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie