Bouwjaar | 2025 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | L0-70-41 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2025 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | L0-70-41 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heusdensebaan 48 |
Postcode | 5061 PS |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 8911911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumbrabant.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: L070410
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 92 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.185 kg
Wielbasis: 295 cm
Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 39 minuten
Interieur
Interieur: Lederen interieur in zwart, glad afgewerkt leder, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 23 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,6 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 210 - € 230 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.