Bouwjaar | 11-06-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-752-RD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.604 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 39.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-752-RD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.604 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EG Xclusive Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karolingersweg 3-F |
Postcode | 5616 HX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41772738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.egx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/55 R19
Bandenmaat achter: 255/50 R19
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 266 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.040 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.580 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Deze auto is dagelijks bij ons te bezichtigen, binnen in onze verwarmde showroom.
Voor een bezichtiging werken wij uitsluitend op afspraak, dit is ook mogelijk in de avonduren.
Bel voor een afspraak naar: 06-41772738 of 06-14676597.
Alle voertuigen staan binnen in onze goed verlichte en verwarmde showroom gestald.
Alle auto's worden standaard afgeleverd met geldige APK.
Voor garantiepakketten via AutoTrust of een servicebeurt hebben wij verschillende mogelijkheden, deze kunnen wij per voertuig met u bespreken.
Beperkte inruil tegen handelswaarde mogelijk.
Financiering van het gehele of gedeelte van het aankoopbedrag is mogelijk via o.a. De Autofinancier, Lease.Auto, LeaseBet Auto of een andere financierder naar eigen keuze.
Voor vragen en meer informatie kunt u bellen naar: 06-41772738 of 06-14676597.
Ons bezoekadres is:
EG Xclusive BV
Karolingersweg 3-F
5616 HX Eindhoven
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...