![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.844 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NS-261-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
€ 39.911,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.844 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | NS-261-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Somers Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havendijk 10A |
Postcode | 4731 KX |
Plaats | Oudenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 326167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.somersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2004 - aug. 2008
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 293 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 131 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.885 kg
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 280 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
In keurig nette staat verkerende Porsche 997 Carrera S Cabriolet met, zoals het eigenlijk hoort, een handbak! Auto is zowel optisch als technisch keurig in orde, motor compleet gereviseerd en opnieuw opgebouwd door Porsche specialist bij 224.000km.
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijs is een scherpe internetprijs. Inruil en financieren/leasen is mogelijk. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, RDW erkend en lid van de Nationale Autopas. We berekenen geen afleverkosten, omdat een technisch en optisch goede auto bij Somers Automotive vanzelfsprekend is. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden verkocht met Autotrust garantie. Autotrust biedt verschillende dekkingsniveaus, van basis tot zeer uitgebreid. U kiest zelf of u 6, 12 of 24 maanden garantie wil. Voor het volledig aanbod occasions plus de aanvullende diensten kijk op onze internetsite www.somersautomotive.nl. Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
WIJ ZIJN 'S AVONDS EN OP ZONDAG TELEFONISCH BEREIKBAAR TOT 21 UUR. Omdat wij vaak onderweg zijn voor de inkoop van dealeroocasions GRAAG BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OP 0165-326167.
Adres: Havendijk 10A, 4731KX Oudenbosch
(Tijdelijke locatie, terwijl wij ons nieuwe bedrijfspand realiseren)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
![Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/29/porsche-911.jpg)
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.