Bouwjaar | 23-02-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.537 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PO-R9-11 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
€ 197.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.537 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | PO-R9-11 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2021 - 2024
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 309 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.590 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Fraaie Porsche 911 992 Cabriolet in Carrera GTS uitvoering en daarmee een van de favoriete versies van de 911. Dit model wordt gezien als de gulden middenweg tussen de Carrera S en de Turbo. Hij is scherper en sportiever dan de Carrera S met aanzienlijk betere rij eigenschappen en tegelijk een veel toegankelijkere daily driver ten opzichte van de 911 Turbo. Karakteristiek voor de GTS is het interieur sportief afgewerkt met Race-Tex sportstoelen. Het onderstel van de GTS is afgeleid van de 911 Turbo en voorzien van adaptieve dempers die voor de juiste rijdynamiek zorgen onder elke omstandigheid. Ook de remmen en de centre-lock wielen zijn afkomstig van de 911 Turbo.
Tot de uitrusting van deze GTS behoort het hoogglans zwarte sport design pakket waarbij de voorbumper, achterbumper en side skirts zijn afgewerkt in hoogglans zwart, carbon interieurpakket waarbij de interieurlijsten in carbon zijn afgewerkt, Bose Surround audio systeem, sport chrono pakket, uitgebreide ambienteverlichting, achteruitrijcamera, schakelbare sportuitlaat, dode hoek assistent, Apple Carplay / Android Auto connectiviteit, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging, brandstoftank 90 liter, lamellen luchtinlaat in achterklep gespoten, verwarmbare stoelen, automatisch dimmende spiegels, LED koplampen met Porsche Dynamic Light system, Porsche Torque Vectoring plus, PASM sport chassis, GT Sport racetex stuurwiel, DAB+ tuner en parkeersensoren voor en achter.
Deze 911 GTS is voorzien van een wrap in de kleur krijtgrijs, de fabriekskleur is Pure Weiss. We kunnen de auto naar wens leveren met de wrap of in de fabriekskleur. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.495,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.