Bouwjaar | 25-02-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 16.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice ELVRO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlonder 6 |
Postcode | 5427 DC |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 321881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elvro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.362 kg
Laadvermogen: 698 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Natuurlijk behoren adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Het geluidssyteem in deze Peugeot RIFTER is regelbaar met behulp van de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Deze auto is voorzien van airconditioning, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Peugeot bovendien accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.