Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid Blue Lease GT Line Sport PHEV |Panodak|Camera|Adapt.Cruise|

€ 27.995,-

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.583 km
Deuren 5
Kenteken L-432-ZS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid Blue Lease GT Line Sport PHEV |Panodak|Camera|Adapt.Cruise|


€ 27.995,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.583 km
Deuren 5
Kenteken L-432-ZS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hoefnagel
Contactpersoon Huib Hoefnagel
Adres Nederveenweg 3
Postcode 5161 PA
Plaats Sprang-Capelle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 311687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhoefnagel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Verkooppakket 2 (€ 395): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -3 maanden garantie op de draaiende delen van motor/versnellingsbak, -Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen), -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 4 maanden valt
- Verkooppakket 3 (€ 695): 6 maanden zorgeloos onderweg met Hoefnagel huisgarantie!
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -6 maanden Hoefnagel garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt
- Verkooppakket 4 (€ 995): 1 jaar BOVAG-garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); -12 maanden bovag garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt

Autobedrijf Hoefnagel geeft u de zekerheid die u zoekt!

Autobedrijf Hoefnagel is al ruim 30 jaar actief in de autobranche en staat bij zijn klanten bekend om zijn betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot 40 enthousiaste vakmensen die u graag van dienst zijn.

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 12 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoudspakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Ook inruil en financiering is mogelijk bij ons.

Tot ziens bij Autobedrijf Hoefnagel!

Alle gegevens zijn onder voorbehoud van fouten en/of wijzigingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie