Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.399 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.399 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Louwman Peugeot Breda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Charles Petitweg 41 |
Postcode | 4827 HJ |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5659211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.louwman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Jouw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Peugeot 508 heeft 26399 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2021. De pluspunten van rijden op benzine en rijden op elektriciteit zijn soms lastig te vergelijken. Dus komt de hybride motor van deze Peugeot 508 mooi uit. De perfecte combi! 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Neem plaats achter het stuur en ervaar de weldaad van de comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze Peugeot behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Deze auto is voorzien van een digitaal dashboard waarmee je de cockpit-interface kunt personaliseren. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.