Bouwjaar | 20-10-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.511 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
| PHEV | Panodak | Adaptive Cruise | 360 Camera | Verwarmde Sportstoelen | Carplay | Full LED | Lane Assist | Navi |
De GT Line is de meest complete uitvoering van de Peugeot 508 , zelfs completer dan de Allure uitvoering.
De tijd dat Franse auto's alléén maar mooi waren, ligt al heel lang achter ons. Subliem rijgedrag, innovatieve extra's en een vriendelijke prijs zijn inmiddels standaard. Het beste van twee werelden komt samen in de hybride motor. Daarmee wordt deze Peugeot 508 SW aangedreven door zowel brandstof als door de elektrische accu, die al rijdend of remmend wordt bijgeladen. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Deze Peugeot is voorzien van spraakbediening voor het full map navigatiesysteem en voor het audiosysteem met DAB-ontvangst. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. U bent in deze Peugeot ook voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Bij de veiligheidssystemen van deze Peugeot hoort oo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.