![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-04-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.873 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.873 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tulp Autobedrijf V.O.F |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zevenheuvelenweg 7 |
Postcode | 5048 AN |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19681441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tulpautobedrijf.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Peugeot 508 1.6 BlueHDi Blue Lease Executive Sedan Automaat bj 2015 Franse kenteken compleet! Clima Pdc Cruise Control, New brake pads and discs,New timing belt !!!
Peugeot 508 1.6 BlueHDi Blue Lease Ex sedan Automaat bj 2015
- Merk: Peugeot
- Model: 508
- Tellerstand: 308873 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1560 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig:
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Climate Control
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
De Franse auto-industrie geeft veel concurrenten het nakijken. Geen wonder want de kwaliteit is hoog, de prijs très acceptable en de charme is eeuwig. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, met startonderbreker, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
![Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4345/peugeot-508-hybrid4-360-e--eat8.jpg)
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.