Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.829 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-286-TT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.829 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-286-TT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPolar B.V. |
Contactpersoon | Hein Smulders |
Adres | De Scheper 321 |
Postcode | 5688 HP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 320720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopolar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 184 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autopolar 12mnd BOVAG
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
**Binnenkort komt hij compleet online met nieuwe foto's en volledige informatie! De auto wordt momenteel professioneel klaar gemaakt voor u! Wilt u de auto al vast bezichtigen? graag even appen, bellen of mailen met ons**
BIJ ONS GEEN MEENEEMPRIJZEN ZONDER GARANTIE!
Al onze auto (boven de €4500,=) worden standaard afgeleverd met 3 maanden Bovag garantie, vloeistof- en bandencontrole, tenaamstelling kenteken en vrijwaren van uw (eventuele) inruilauto.
Optioneel kunt u gebruik maken van ons afleverpakket.
Dit afleverpakket bestaat uit de volgende service:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- Professionele reiniging binnen- en buitenzijde
- Bijwerken kleine lak imperfecties (krassen/steenslag)
- Uitgebreide uitleg van uw nieuwe auto bij aflevering
- 10 liter brandstof
- Nieuwe APK keuring
- 12 Maanden Bovag garantie
De kosten voor dit pakket zijn €595,=
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!