Bouwjaar | 10-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.936 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 20.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.936 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf A. van Rijswijk |
Contactpersoon | Ad-Jan van Rijswijk |
Adres | Zoutendijk 2 |
Postcode | 4264 KH |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrijswijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - okt. 2023
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 950 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 284 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Energielabel: B
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 258 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 22.195,-.
Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij km. stand: 67.325.
De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. Als u een gevarieerd leven leidt, wilt u ook flexibel zijn. Daarom heeft deze Peugeot 5008 een derde zitrij, die u net zo gemakkelijk weer wegklapt voor meer bagageruimte. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Wisselen van radiofrequentie of veranderen van zender: de audiobediening op het stuur brengt alles onder handbereik. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Deze Peugeot 5008 is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!