Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GJD-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.150,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GJD-8 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto JAKO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondven 63 |
Postcode | 6026 PX |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38657288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojako.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Auto rijdt en schakelt goed
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
ZEER SCHERPE INTERNET MEENEEM PRIJZEN!
Wij rekenen geen afleverkosten. Wij bieden al onze auto's op internet aan tegen meeneemprijzen. Dit omdat het merendeel van onze kopers bij ons komt via internet. Deze komen ook vaak van ver buiten onze regio. Voor deze kopers is het vaak interessanter om de auto zonder garantie te kopen.
Uiteraard zijn al onze auto's tegen meerprijs te koop met een nieuwe APK.
Onze advertenties zijn onder voorbehoud van drukfouten.
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren bij aankoop de opties, specificaties en de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden zelf te controleren.
Wij zijn aangesloten bij de RDW - VWE - RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer SCHERP GEPRIJSDE AUTO's !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.