Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.507 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HB-513-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.507 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HB-513-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12304846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Peugeot 308 SW Blue Lease Pack uit 2015 met een 1.6 BlueHDI dieselmotor te koop aangeboden. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand.
Auto loopt op noodloop!
Distributieriem + waterpomp is vervangen op 02-03-2021 bij kilometerstand 170.973.
Voorzien van oa:
Climate control
Cruise control
Navigatie
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Zij airbags
Lederen stuurwiel
Multifunctioneel stuurwiel
Parkeersensoren achter
Elektrische ramen voor en achter
Elektrische buitenspiegels
Bluetooth
Centrale deurvergrendeling op afstand
Lichtmetalen velgen
NAP
Etc
APK geldig tot 29-12-2024.
Inruil auto, bus of bedrijfswagen is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-12304846.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak!
Momenteel enkel op afspraak geopend. Ook in de AVONDEN en op ZONDAG.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw digid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.