Peugeot 308 1.6 e-THP GTi 270 PANO / MASSAGE / LANE AS / FACELIFT

€ 20.995,-

Bouwjaar 10-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.570 km
Deuren 5
Kenteken G-583-VH Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Peugeot 308 1.6 e-THP GTi 270 PANO / MASSAGE / LANE AS / FACELIFT


€ 20.995,-

Algemeen

Bouwjaar 10-08-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.570 km
Deuren 5
Kenteken G-583-VH Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto 99
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Wagenstraat 19
Postcode 5126 BA
Plaats Gilze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 7370079 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto99.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2017 - okt. 2018

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.790 kg

Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Peugeot 308 die 92570 kilometer heeft gelopen. Het bouwjaar is 2018. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Onderweg heeft u extra veel te zien dankzij het glazen panoramadak. In deze Peugeot profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en verstelbare lendensteunen.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Het full map audionavigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Deze Peugeot is voorzien van DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

In de Peugeot 308 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. In deze Peugeot vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

= Bedrijfsinformatie =

Wij werken met scherpe meeneemprijzen echter

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie