![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.701 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZSX-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.701 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZSX-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bert Steevens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Helmondseweg 105a |
Postcode | 5751 PH |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53183957 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.basteevens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
De geadverteerde prijs is inclusief een geldige APK tot 18-maart-2025 en een controlebeurt. Indien gewenst is onderhoud en garantie mogelijk. Er is een uitgebreide onderhoudshistorie beschikbaar. De distributieriem is vervangen bij 105596 KM op 18-03-2022 rekening is ter inzage aanwezig. Bij interesse neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op 06-53183957. Op zaterdag zijn wij tot 14.00u geopend, na deze tijd is een afspraak in overleg mogelijk. Wij werken graag op afspraak. Met vriendelijke groet BERT STEEVENS. Opm: Wij proberen om de informatie van onze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
![Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10280/peugeot-308-54-kwh-gt.jpg)
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.